Garantie en reparatie

Problemen met een product? We horen en verhelpen het graag.

Defect binnen de garantieperiode

De garantieperiode is vermeld op uw aankoopfactuur. Binnen de garantieperiode helpen wij u verder op basis van onderstaande garantievoorwaarden.

1: Het door u gekochte (op de factuur vermelde) product is, gedurende de garantieperiode gegarandeerd tegen materiaal- en fabricagefouten, tenzij de wet dwingend anders voorschrijft. 
2: Indien zich binnen aangegeven garantietermijn een defect voordoet als gevolg van materiaal- en/of fabricagefouten (een en ander ter beoordeling van Onderwaterhuis.NL en/of leverancier) zal Onderwaterhuis.NL en/of de leverancier naar haar keuze de reparatie kosteloos verrichten, dan wel tot vervanging overgaan.
3: Reparatie of vervanging brengt geen vernieuwing en/of verlenging van de garantietermijn met zich mee.
4: Aansprakelijkheid voor eventuele schade (in welke vorm dan ook) veroorzaakt door een ondeugdelijk product wordt uitdrukkelijk uitgesloten.
5: Geen enkele aanspraak op garantie kan worden gemaakt als het product ruw of onoordeelkundig is behandeld, door anderen dan Onderwaterhuis.NL (of door hen aangewezen reparateurs) gerepareerd is, het product niet juist is onderhouden, merken en/of (serie)nummers van het product en/of het garantiebewijs zijn verwijderd en/of veranderd.
6: Bij eventuele storing dient het product onder bijvoeging van de aankoopfactuur (cq garantiebewijs) en eventuele separate productgebonden garantiebewijzen bij Onderwaterhuis.NL aangeboden te worden.
7: Garantie geldt niet op verbruiksartikelen zoals batterijen, accu’s en lampjes noch voor schade aan een product veroorzaakt door het gebruik van verbruiksartikelen.

Defect buiten de garantieperiode

Buiten de garantieperiode of als een defect niet onder de garantievoorwaarden valt (bijvoorbeeld als gevolg van water- of valschade of ondeugdelijk gebruik), helpen wij u natuurlijk ook graag verder. Indien mogelijk herstellen we het defect zelf. We kunnen het product ook opsturen naar onze leverancier en een prijsopgave vragen van de eventuele reparatie. Neem in ieder geval even contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken! Buiten de garantieperiode worden de bijkomende kosten, zoals verzendkosten naar de reparateur, natuurlijk wel aan u doorberekend. 

Heeft u een defect product? Geef het af in onze showroom of stuur het naar ons op.

Copyright © Onderwaterhuis 2024 - Alle rechten voorbehouden